Just keep going

Idag är det ingen bra dag. Är det för att man kanske blåser bort så fort man går ut? Vilken jävla storm det är, fönstrerna skakar och hösten är verkligen här nu.
Tillråga på att man blir nedstämd av denna mörka dag så gjorde min ovän Ensamheten mig sällskap ikväll. Resulterade med en massa känslor som jag inte borde känna, borde vara glad och njuta av livet. Men ibland måste man må riktigt skit för att kunna se det ljusa i allt elände. Nog med bitterhet nu.
Blivit besatt av Jessie J låten Nobody's perfect, hur bra är inte den då?! Dör lite, så sjukt bra tjej det där.
Ska väl försöka krypa ned i sängen för imorgon är det näst sista dagen i skolan, känns faktiskt lite sorgligt för det har varit så himla roligt! Kommer sakna allihopa, speciellt min kursledare som är hur underbar som helst, älskar henne!
övrig fakta: idag provade jag på Easyline för första gången och det var sjukt kul men jobbigt. Funderar på att börja träna det faktiskt..
Värt inlägg? nä, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0