Jag älskar dig Fredrik!

Min mamma brukar alltid smsa mig när hon ser Fredrik Lindström för han bor i samma kvarter och har sina barn på dagiset nära där hon bor.
Idag satt jag och min mamma och smsade när hon satt ute på en resturang och luncha:
Mamma: Din man Fredrik Lindström sitter och äter brevid oss
Jag: ÅH! säg att jag älskar honom! TA KORT!
Mamma: Jag tänkte gå fram för han satt själv men jag har nog fyllt pinsamhets kvoten för ett tag. Han hade en knallorange tröja
Jag: hahaha men jo! fråga när han ska fria till mig!
Mamma: Tror något har gått väldigt fel, jag står och köar för att se idol-danny och du köar till...hmmm måste va hormonerna haha vad ska man med en gubbe till?
Jag: Han är ingen gubbe! han är min framtida man!
Hahaha, jag som är 22 år älskar Fredrik som är typ 50? och mamma är helt besatt av danny som är 25... borde nog vara tvärtom där men jag kan inte hjälpa det. JAG ÄLSKAR FREDRIK LINDSTRÖM!

Mamma och Danny haha
+ = Sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0