If I could turn back time

Har suttit och pratar minnen hela kvällen om Amsterdam resan och kollar på bilderna. Känns så himla länge sedan och snart har det gått 1 år! Tiden går alldeles för fort. Den resan är fortfarande den bästa jag gjort i mitt liv och dom personerna vi träffade där nere kommer jag alltid att minnas, fast en del kan man ju gärna glömma...spanjorerna.. Haha
Kollar på personerna vi träffade och man känner en saknad som finns där hela tiden. En saknad som säger att man bara vill dit igen, träffa dom personerna igen och bara blunda och njuta av livet. För det var precis det vi gjorde allihopa där nere, vi njöt bara av livet och av varandras sällskap. Bättre än så kunde det nog inte bli!
Vad kommer hända här näst? vilka resor och upplevelser kommer jag få uppleva? Det längtar jag att få reda på, speciellt tillbaka resan till Amsterdam i december. Nya traditionen for sure!
Två låtar som är mysiga som får en att känna dom känslorna man gjorde där nere och några speciella minnen är
Keane - bad dream och U2 - with or without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0