Halvt död..

Idag har det varit en hemsk dag! Skulle bli upphämtad med bil kl halv 8 för att åka till ett företag där vi skulle ha studiebesök med skolan. Vaknade vid sju och vart så himla död då jag somnade runt fem inatt och tänkte att jag kunde blunda lite.. Vaknade fem i halv 8 med panik och fick slänga på mig kläderna och springa ut där min skjuts stod och väntade. Helt jävla nyvaken!
Väl på studiebesöket så var jag så trött så jag orkade inte lyssna överhuvudtaget, det enda jag kunde tänka var "hoppas vi slutar snart så jag får gå hem och sova..". När vi nästan är klara och ska avrunda dagen så frågar killen som hade visat oss runt om vi alla förstod och hängde med på vad han berättat och visat oss och då slänger jag bara ur mig för att skynda på allt så vi fick gå hem "JAAAA". "ja men sofia då kan ju du sammanfatta då lite fort innan vi går hem" och jag fick panik.. hade ju inte lyssnat alls och hade absolut ingen aning om vad han hade berättat i flera timmar..
jag: ehm.. ne någon annan får...
Fick konstiga blickar på mig men sedan fick vi äntligen sluta och jag sprang hem och fick för mig att köra en hel storstädning i lägenheten. Så jag går och köper alla möjliga rengöringsmedel på ica och kommer hem och handtvättar alla mattor för hand med nåt medel jag köpte, skura golven två gånger, rengjorde alla möjliga ytor man kan tänka sig, fixa kattlådan och ja.. you name it!
Om jag är död? jaaaa! Men inte hinner jag sova för snart måste jag göra mig iordning för Jackie kommer till mig senare och stannar hela helgen. pew.. kommer sova gott inatt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0