Det smakar plast, rök och sprit i din mun och när du pratar verkar du jättedum och du är alldeles för ung

Har suttit och lyssnar på Markus Krunegård hela dagen, var över 1 år sen jag spelade hans fina låtar och jag kan inte låta bli att vilken låt jag än hör med honom så tänker jag på tiden jag bodde nere i Linköping. Spelade hans låtar flitigt under den perioden och minnena kommer tillbaka. I januari är det 2 år sen som jag tog mina saker och flyttade ned dit, ångrar lite att jag inte stannade och bodde kvar där för det var en rolig tid, väldigt rolig med fina människor.
Fast Linköping kommer aldrig vara detsamma igen..
har inte vågat mig ned dit än sen jag flyttade därifrån. Men en dag ska jag åka ned dit och vandra, andas och spendera en dag eller två. Frågan är bara när!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0