Chans

Varför ser jag ut som flicka4år när jag är utan smink och på dåliga cambilder? Haha beviset: Bilden under. Tog den igår kväll nr jag va trött, osminkad och utan löshår.. ser ut som en liten pojke med hamsterkinder när jag är trött.. men äh! Det bjuder jag på eftersom mina andra bilder är så himla poseiga och när jag är uppsminkad och ser ut som en tuff_tjej_14.
Så jag är inte så himla snygg när jag är osminkad, förlåt att jag lurat er med massa klet i ansiktet, this is the truth! haha

Ligger och lyssnar på Kent och drömmer om livet. Livet som alla väntar på ska börja. Jag som trodde livet började när man föddes, även om det känns ibland som att man sitter fast och tiden står stilla. Fick ett fint samtal från en man i Stockholm idag och jag håller alla tummar och tår nu så allt går min väg, för just nu känns det som att turen kan vara på min sida och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0