Står fortfarande i kö

Så jävla trött på motgångar rent ut sagt!
I 2 års tid har det bara varit motgångar, om det inte är det ena så är det de andra. Verkligen i n g e n t i n g har blivit bra. Folk har tur hit och dit, dom är lyckliga, får helt plötsligt jobb, blir bjudna på en oväntad resa and the list goes on. Men vart är min tur i allt? Inte hänt mig en enda bra sak på 2 år och jag får nog nu. När ska allt vända?

Folk säger mig hela tiden att det kommer bli bra, men kommer den där dagen då det är bra då? den verkar inte finnas alls. När kommer det bli bra? det är snarare OM det kommer bli bra.

Förlåt men jag kan inte låta bli, jag är för ledsen just nu. När är det min tur? Gud, om du finns och om du hör mig, har jag inte väntat länge nog nu? När är det min tur att få allting bra? När är det min tur att allt ska flyta på som det ska? Jag väntar fortfarande på min tur och inte visste jag att Gud hade en flera års väntelista.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0