Jordens undergång!

På lördag kommer vi alla dö tydligen.. snacka om att ha levt helt i onödan, 22 år och så ska man dö. Jahapp! hoppas andevärlden är roligare då haha.

Men helt ärligt, jag är alltid nojig när dom går ut i tidningarna med sånt här och jag tror på det och får ångest. Varför får man ens gå ut med sådan här information?
Som min vän sa idag när jag pratade om detta "du skulle va perfekt för en sekt, du går på exakt allt, vad det än är"

och jag måste erkänna att det är sant, tyvärr! lättlurad och paranoid, thats my name!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger som Foppa: Carpe Diem!!!!!!

2011-05-18 @ 23:44:49
Postat av: Ssssssssantoki

har fobi för sånt, så sitter typ och gråter :s

kommer inte kunna somna inatt ;/

2011-05-20 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0