Jakten på lycka

För att va sådär negativ som en del personer är så tänkte jag bara säga att vilken dålig fredag det är idag! Min katt är antagligen sjuk så jag måste nog åka in med han imorgon till djursjukhuset som ligger tusen mil ifrån mig och kommer göra mig pank som fan. Jag går under! Kan han inte bara kissa så jag ser han är ok? Dumma katt :(

För övrigt så är jag allmänt gnällig idag för min mage värker, gotta love mens!

ska glo på filmen "jakten på lycka" som jag fortfarande inte har sett. Ska bli spännande, älskar Will Smith. Jag återkommer om ett tag med mer harmoniska inlägg och tankar eller någon löjlig berättelse som jag skriver här då och då, adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0