Friskförklarad bebis!

Godförmiddag! min bebiskisse är frisk nu som tur är. Så jag slapp åka till das sjukhus! Är det inte sjukt hur dyrt det är med djursjukhusbesök? Jag ringde imorse men då kom det en telefonsvarare som sa att jag skulle ringa ett annat nummer som skulle kosta 200 kronor. Så jag skulle betala 200 spänn för att ringa och säga att jag skulle åka in med min katt, sedan 200 kronor för att komma till det där sjukhuset som ligger 1 timme härifrån och sedan 1500 för besöket. Är det inte sjukt?! Sedan tar dom inte faktura utan bara kontanter. Kan dom neka ett djur om man inte har råd att betala? ja! SJUUUUUUUKT!

Bebis Charlie hade spytt upp en leksak han ätit upp inatt och sedan gick han och pissa i duschen = friskförklarad! Han hade inte kissat på 3 dagar nämligen. Hade inte hjärta nog att bli arg på han heller när han väl kissade och första gången så tyckte jag om den där kisslukten som trängde sig in i min näsa. Första och nog sista gången jag blev glad att det luktade kattpiss! min lille plutt!

Nu ska jag väl städa, hälla i mig mina blåbär till frulle och sedan ut och springa i spåret och ta mig an träningsgrejerna som kommer efter halva vägen. Fast gud vad det blåser ute, kommer blåsa bort!





Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0