Detta var slutet!

Min läkare ringde nyss och jag ska få en ny telefontid MEN med en annan läkare för han slutar nästa vecka. Jag blir lite ledsen, min läkare som är den snyggaste mannen jag någonsin skådat får jag inte talas vid med något mer. Hur ska detta gå?
Jorden går inte under på lördag utan den gjorde det idag, eller är det jag som är en besatt stalker? kan så vara! Men om ni sett han så skulle ni också förstå mig varför jag tycker han är snygg. 29 år och finast i världen! Jag som tänkte fria och säga att jag skulle göra han till far, men nu sprack mina planer! hahaha

Åh! jag får leva olyckligt kär helt enkelt. Olyckligt kär i min läkare på vårdcentralen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0