rökfri

Det har snöat i två dagar nu, jag som trodde våren äntligen tänkte titta fram på riktigt. Men tydligen inte här i denna staden då inte ens solen lyser, inte ens på sommaren. Solen lyser aldrig i karlskoga. Men för att trottsa snön så har jag haft på mig min vårjacka och vår skor, även om det läcker in där jag går så gör jag det för att trottsa vädret lite, så att det kanske förstår att det är dumt att börja snöa ännu mer nu, att jag hintar med att våren faktiskt borde komma nu. Får se om det hjälper men man kan ju alltid hoppas!

För övrigt så har jag slutat röka, eller ja det är en kamp, varit rökfri i snart 3 dagar och jag känner mest för att skjuta mig själv i huvudet. Blir galen av att inte ha en cigg att dra ned i mina lungor och filosofera om livet. Fast jag slutar ju faktiskt självmant så jag borde inte gnälla. Men jag trodde inte det skulle vara såhär jobbigt. köpte granatäppel vit mini portion snus om det skulle krisa, tagit typ 2 stycken på 3 dagar och har fått ont i munnen.. och inte vill jag börja snusa, då kan jag ju lika gärna fortsätta röka. Måste kämpa och komma ifrån suget! Är ju faktiskt rätt ofräsht att röka har jag kommit på, och det är endast svaga personer som gör det (dvs jag!!).

Jag känner mig så svag psykiskt och fysiskt så jag sitter o äter naturgodis och tycker synd om mig själv. synd om mig själv för jag inte får missbruka tobak. Haha herregud, hör ju hur patetiskt det låter. Ne, ska visa att jag är stark och klarar det här. För snusare och rökare är bara svaga människor.. och jag ska visa att jag är stark. Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0