Nightshift

Igår så drog jag och Jenny ut på typ den enda nattklubben som finns i Karlskoga och tänkte festa loss lite. När vi kommer dit och ser oss omkring så inser vi att åldern på alla är max 18 år och jag fyller 22 i år så jag kände mig som en gammal hagga. Har nog aldrig känt mig så missanpassad och gammal i hela mitt liv, det märks vilken skillnad det är på 18 åringar och mig. Och folk tjatar om att ålder inte har någon betydelse.. joo jämfört med dom så kände jag mig som en 40 årig kärring där inne. Men vi hade skitkul ändå, dock blev det lite för mycket dricka för min del. Liiiiiiite för mycket!

Var en sjuk kväll men ändå rolig, efterfestade tydligen med några 18 åringar och det var den konstigaste efterfesten ever. herregud! Men gårdagen bevisade en sak för mig, jag har fått nog av att gå och röjja. Det är inte min grej längre även om det var skitkul så känns det som att den tiden har passerat nu. Ska jag börja baka bullar och virka handdukar kanske? Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0