Ibland har även jag tur

Jag har aldrig haft tur med någonting, allting har gått helt fel med vad jag än har gjort i flera år. Men idag vaknade jag upp pigg och glad kl halv 9 på morgonen. Gick upp och åt frukost och tog en långpromenad. Mitt internet började fungera normalt + denna urusla datorn helt plötsligt (ingenting har hängt sig än) och sedan hittade jag 100 kronor som jag hade på kontot som jag inte visste om. Jag som vridit och vänt på varenda krona, så helt plötsligt blev jag lite rikare. Vilket kändes helt underbart bra då jag endast hade typ 16 kronor kvar i plånboken tills jag får pengar på torsdag.

Sedan fick jag även 2 av mina nya favorit låtar in på min mp3, vilket inte var helt fel. Så man har något att njuta till när man är ute och vandrar i solen! :)

Här är världens finaste låt!


Kommentarer
Postat av: SOFIAS

hoppas du får en fin fortsättning på dagen!

2011-03-15 @ 17:29:32
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0