Happy boys and happy girls

Känner mig så himla trött idag! Fast gladare än någonsin och jag har inte kännt mig såhär glad på ett bra tag nu. Livet börja rulla igång på riktigt nu och tänk vad små saker kan göra så man mår så himla bra i kropp och själ!

Sprang upp till sjukhuset idag och lämnade in lite papper och sedan tog jag en runda på stan och inhandlade lite smink. Jag har inte använt smink på flera veckor pga lathet och för snål för att köpa nytt haha men kände nu att det var dags för imorgon blir det utgång (el. lördag) här i stan. Har inte varit ute på krogen här på 1 år så får se vilka man stöter ihop med i helgen. Säkert många ångestladdade personer som man förträngt under dom här åren man bott här och som man slutat umgåtts med pga olika saker. Men jag är pepp och det kommer nog bli roligt vilket som!

Gjorde en jättegod smoothie idag föresten som ersätter en måltid. Och skoja inte, blev skitmätt!
jordgubbar/hallon/blåbär
banan
mjölk
yoghurt
havegryn
linfrön


supergooood måste jag säga!
Nu ska jag dö i soffan, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0