Amsterdam!

Har sökt jobb nere i Amsterdam. Jag vill verkligen ha det jobbet så jag håller tummarna hårt varje dag. Hur häftigt vore inte det att bo och jobba i världens ballaste stad? Min favoritstad i hela världen kan jag ju utan tvekan säga. Och det är nu man ska passa på, när man ändå inte har något som binder en här hemma, så ska man passa på att resa, jobba utomlands och se världen innan man blir på smällen och bor med en man med 3 ungar någonstans.

Om jag ej får jobbet så kommer jag ändå åka ned dit i sommar och steka. Om jag längtar? blir helt galen när jag tänker på det. Vill tillbaka dit nu på en gång, men den som väntar på något gott....

Men ändå... jag hoppas verkligen på detta jobb!!! Har jag sagt att jag älskar Amsterdam? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0