Sjuk!

Det var väl typiskt att jag ska gå och bli sjuk nu när man kommit igång med tärningen på riktigt. Varför är det alltid så?
Igår kväll så hade jag världens huvudvärk, kände mig minst i hela världen med feber och snorig näsa. Låg och yrade för mig själv i sängen om hur jag skulle sälja min katt, haha varför?! Hm..
Försöker laga mat nu, det blir kyckling inbakat med bacon och fetaost med spenat, sallad, avocado och en currysås. Mums! Okej, måste lova mig själv.

detta ska i n t e bli en träning/diet blogg, fast den börjar förvandlas till det av sig själv. Tråkigt! ska försöka låta bli at skriva om mitt gymmande och ätande hahaha :)

Inväntar DH och sedan dokumentären om min älskling Charlie Sheen. Jag tycker han är grymt sexig! Fast i min umgängeskrets höjer alla bara på ögonbrynen när jag säger det och slänger ur sig "men han är ju en trashig gubbe". Men inte i mina ögon, han må vara äldre och pundar, slåss och köper horor men den mannen har sexappeal i mina ögon ändå, så det så!

Ska försöka träna imorgon iallafall, är det farligt att träna om man är snorig?

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JUST DO IT!!!!!!!

:) :) :)

2011-04-09 @ 11:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0