känslor

Har inte skrivit här på ett tag för jag har inte mått bra alls och inte kännt suget av att skriva något vettigt här. I helgen hade jag den bästa helgen på väldigt länge då jag var i Stockholm och umgicks med familjen och vänner. Jag har inte träffat min familj sen i januari så det var väldigt kul. Dock när jag kom hem på söndagen innanför dörren och var tillbaka här fick jag panik och gråten tog över. Har inte mått så dåligt på länge, vilket tyder på att jag måste hitta lägenhet i Stockholm så fort som möjligt. För vem orkar leva dag ut och in med panikångest och gråt? och visst är det konstigt att en stad kan framkalla sådana känslor?


Kommentarer
Postat av: Thirése

halkade in här igen och såg det här inlägget, alltså vad märkligt men har du läst om när jag kom hem från robs senast, en söndag, och fick panikångest och började tjuta så fort jag klev in innanför dörren, just för att jag var tillbaka i norrköping?, så jaaa städer kan verkligen åstadkomma såna här äckliga känslor. usch ska bli så skönt och flytta!!!

2011-04-22 @ 21:37:03
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0