Inte varje dag man blir uppraggad av en man på cykel!

Var och tränade i 2 timmar på gymmet, gud vad skönt det var och massa godbitar att titta på (motivation!!). Påvägen hem från gymmet gick jag i solen, helt slut och svettig efter träningen så kommer det en man på cykel och han börjar cykla nära mig och i takt med hur jag går och bara stirrar. Jag blir rädd och tror jag ska bli rånad då han börjar stöta på mig:

Man: Är du singel?
Jag: haha eh ja?
Man: ska vi bestämma en träff?
Jag: Nej jag bor inte här!
Man: inte jag heller! vart bor du?
Jag: Örebro...
Man: jag bor faktiskt här hehehe men örebro är ju inte så långt bort, ska vi gå på en dejt?
Jag: hur gammal är du?
Man: 41 år
Jag: hahahaha du, jag är för ung för dig kan jag säga på en gång!
Man: haha jaja ha det bra!


Haha ja vad ska man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0