Det gäller att lära sig att vara positiv

Idag har det varit himla varmt ute! Gick en långpromenad i solen och lyssnade på musik. Tänkte gå genom skogen så jag svängde in och började gå in i skogen och vem sitter inte där då och solar helt ensam på en bänk mitt ute i ingenstans? Jo R såklart! Har inte träffat på han alls sen vi slutade ses och det var snart 2 år sedan men nu i år och när våren kommit hit så stöter jag på han vart jag än går. Är det något skämt eller?!

Annars så har jag mest njutit idag, druckit rosé och ätit en god middag för mig själv. Har varit på ett väldigt dåligt humör idag just för att jag är ensam under hela påskhelgen men det försvann sedan efter promenaden. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0