Atjoooo

Fortfarande sjuk och jag orkar ingenting och kan inte göra någonting. TRÅKIGT! Men fick en flipp idag och skurade alla hörn och kanter i hela lägenheten, tvättade alla mina kläder och lakan, tvättade alla sovvkuddefodral o skurade soffan. Jag känner mig rätt nöjd idag även om jag nyser ihjäl mig och känner mig allmänt seg och har ont i hela kroppen. Så nu hoppas jag på att bli frisk när alla bakterier är borta!

En sak jag stör mig på är att jag slutat vakna till väckarklockan, den ringer 1 timme sen blir den tyst men jag vaknar verkligen inte. Hur ska jag bära mig åt? Ligger typ i koma när jag sover. Sen har jag börjat få jättesvårt att somna när jag lägger mig. Även om jag är hur trött som helst så ligger jag i 2 timmar och vrider på mig. Uh, vilka problem jag har..

adjö!



Kommentarer
Postat av: Thirése

du har ju inte kronisk smärta i kroppen i alla fall, och du sover uppenbarligen tungt, det är bra det också;P hihi försöker bara få dig att ändra din negativa inställning lite;) Nävars, jag förstår att det är jobbigt, men det går över! Väckarklockan förresten, har du testat att byta signal? Det kan nog vara nåt att prova, hjärnan kanske har vant sig på nåt vis med den signalen du har så att du inte medvetet vaknar, så testa med en annan, bara en teori:)

2011-04-06 @ 22:15:13
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju blivit värsta Feng Shui- mästaren... ha ha

Ta hand om dig själv med, och glöm inte att du är värd allt det bästa!!!!!

Kraaaaaam!

2011-04-09 @ 11:24:49
Postat av: Anonym

Sätt på Salem al Fakir-Split my personality på högsta volym och tokdansa!!!!

Sen kan du gå över till Snoop Dogg/David Guetta- Sweat.

Jag lovar att endorfinerna kommer tillbaks och glöm inte " Dance like nobody...."

/Mam:)

2011-04-09 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0